دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

دانلود بازی Resident Evil 7 Biohazard برای PC

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۰۳:۰۳ ب.ظ

دانلود بازی Resident Evil 7 Biohazard برای کامپیوتر

دانلود بازی Resident Evil 7 Biohazard برای pc

دانلود بازی Resident Evil 7 برای pc

دانلود بازی رزیدنت اویل 7 برای کامپیوتر

دانلود بازی رزیدنت اویل 7

Resident-Evil-7-Biohazard-PC-Game.jpg (480×679)

جدیدترین قسمت سری ترسناک و محبوب شرکت Capcom یعنی رزدینت اویل تحت عنوان Resident Evil 7 Biohazard در حالی منتشر شد که اغلب طرفداران‌ این بازی انتظارات بسیاری را نسبت به آن در سرخود می‌پروراندند؛ اما آیا این بازی توانسته وعده‌های شرکت پر سابقه کپکام‌‌ را عملی کند؟ در ادامه همراه ما باشید.

Resident Evil از آن دسته سری بازی‌هایی است که از عرش به فرش رسید، نقطه اوج موفقیت این سری را نیز می‌توان  نسخه چهارمش دانست. از شماره چهارم این سری به‌جرئت می‌توان شروع یک تحول جدید در ژانر وحشت یادکرد؛ اما متأسفانه پس از انتشار این بازی راه برای موفقیت نسخه‌های پیش رو با پستی‌وبلندی‌های بسیاری روبه‌رو شد تا جایی که پس از انتشار نسخه ششم آن بسیاری از گیمر ها امید خود را به کل نسبت به این سری از دست دادند؛ اما جدیدترین نسخه این سری آمده تا تمام عیب‌های چند وقت اخیر این سری را رفع و برای باری دیگر این سری را به دوران اوج خود نزدیک کند. یکی از انتقاداتی که از نسخه چهارم به بعد همواره به‌سوی کپکام روانه بود، مقاطع اکشن تهی و بدون هیجان بسیاری بود که در بازی جولان می‌دادند‌. از همین رو این سری از همان ابتدا با شعار بازگشت به ریشه‌ها معرفی شد. خوشبختانه کپکام‌ تماماً به وعده‌های خود عمل کرده و شاهد بسیاری از عناصر قدیمی این سری در این نسخه بودیم. البته باید گفت هیچ یک از این المان‌ها نمادین نیست و در طول بازی بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

از طرفی دیگر گیم پلی بازی بر خلاف چند نسخه اخیرش که بیشتر به‌سوی خشم بیش‌ازحد قرار داشت، پرشده است‌ از معماهای سخت و چالش‌برانگیز که برای حل هرکدام نیاز به ساعت‌ها زمان‌دارید. مبارزه‌های بازی نیز به‌خوبی هر چه تمام‌تر کارشده‌اند، از طرفی دیگر هوش مصنوعی دشمنانتان نیز بیش‌ازپیش تأثیرگذاری خود بر روند بازی را نشان می‌دهد.

داستان بازی نیز بسیار جذاب واقع می‌شود. درواقع شاهد یک‌ پیش‌زمینه داستانی خوب در ابتدا شروع بازی و هر چه جذاب و جذاب‌تر شدن اش در طول پیش روی روند بازی خواهیم بود. به‌طورکلی در این نسخه شاهد یک داستان کاملاً متفاوت نسب به دیگر شماره‌های این سری بودیم. چراکه اغلب داستان‌های این سری یک موضوع کلیشه‌ای را دنبال می‌کردند و تنها نقطه قوتشان روایت خوب بود؛ اما در این نسخه شاهد یک بازی درگیر کننده با پیچش‌های داستانی بسیار بودیم.

گرافیک بازی نیز از هر لحاظ فنی و هنری به‌طور کل انتظارانمان را برآورده کرد. تمامی عناصر تکنیکی گرافیکی بازی چون کیفیت تکستچر ها، نورپردازی، سایه زنی و… در بهترین حالت ممکن قرار دارند. از طرفی دیگر طراحی محیط و عناصر گرافیک هنری بازی نیز از زیبایی بسیاری برخوردارند.

درنهایت باید گفت رزدینت اویل ۷ ازهرجهت بازی خوبی است و مطمئناً ارزش تجربه را دارد، وجه تمایز آن نیز نسبت به چند نسخه اخیر اش تأثیرگذاری هر چه بیشتر روند بازی بر روی گیمر و در نهایت جذب بیشتر نسبت به قبل است. از سویی دیگر این بازی از لحاظ فنی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

پس اگر به دنبال یک بازی در سبک ژانر وحشت می‌گردید که تا ساعت‌ها پای پلتفرم گیمینگ‌اتان میخکوبتان کند ما این بازی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • ۲۹۹ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی