دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

Among-Us.jpg (590×350)

همه با گیمر‌ها در نسل حاظر با مشکل سرعت دانلود بازی کامپیوتر یا هر پلتفرمی مشکل داریم. فرض کنید قصد دانلود بازی Red Dead Redemption 2 را دارید. این بازی حجم بیشتر از 100 گیگابایت دارد و دانلود ان روی کنسول بسیار سخت و تاقت فرسا است.

به شخصی علاقه زیادی به تجربه بازی‌ Middle Earth در رزولوشن 4k دارم. اما برایم پیدا کردن دیتای بازی با این کیفیت بسیار سخت بود. تا اینکه با سایت پارسی گیم اشنا شدم. بعد از شروع دانلود بازی‌ها از سرعت سرور سایت بسیار شگفت‌زده شدم. سرعت سرور سایت بسیار خوب بود و به هیچ عنوان افتی نداشت. همچنین حجم دانلود بازی‌ها داخلی محسوب می‌شد. یعنی تخفیف 50 درصدی داشت و چه چیزی از این بهتر ؟

بعد از دانلود تعداد بسیار زیادی از بازی و نصب انها به اسانی، در حل مراحل بازی به مشکل بر خوردم. بعد از کمی جست و جو به پارسی گیم رسیدم و بخش راهنمای مراحل بازی‌ها را پیدا کردم. حتی اگر بخشی از راهنما را متوجه نمی‌شدم، بعد از پرسش سوالم در بخش نظرات، در سریع ترین زمان به انها پاسخ داده می‌شد.

بازی Among Us در مورد یک سفینه فضایی و دور از کره زمین است که یک سری فضانورد داخل آن، مشغول به تعمیر و نگه‌داری از آن هستند. در میان گروه، یک نفر خائن یا ایمپاستر وجود دارد که خودش را به‌جای فضانورد جا زده اما هدف اصلی‌اش، کشتن بقیه و به دست گرفتن کنترل سفینه است. بازی با حضور 4 تا 10 نفر در هر دست شروع می‌شود که هر بار یک تا دو شیاد میان گروه وجود دارند و هدف اصلی‌شان، بیرون انداختن بقیه است. برای دانلود بازی Among Us به پارسی گیم مراجعه کنید.

بعد از عرضه بازی Gears 5 به سراغ دانلود بازی رفتم. سرعت سرور‌های مایکروسافت به دلیل مشکل تحریم بسیار پایین بود. اینجا بود که به بخش دانلود بازی Xbox One، سایت پارسی گیم رفتم. مانند دفعات گذشته، سرعت سرور‌های سایت عالی بود. بعد از دانلود به کمک اموزش‌های موجود در سایت، دیتا دانلود شده را به کنسول انتقال دادم.

بعضی اوقات نیز پیش می اید که شما می‌خواهید همزمان با عرضه جهانی بازی مورد علاقه خود را دانلود کنید. اما سرعت اینترنت شما در سرور های خارجی بسیار پایین است. در سایت پارسی گمی بازی‌های روز حتی قبل از عرضه جهانی برای دانلود در دسترس هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت پارسی گیم، بازی‌های جدید مانند Pes 2020 و Control را به راحتی دانلود کنید.

تا به حال برایتان پیش امده که بعد از نصب بازی به مشکلی بخورید؟ یا معنی ارور‌های بازی را متوجه نشوید؟ چاره کار بسیار ساده است. با مراجعه به سایت پارسی گیم و رفتن به بخش راهنمای حل مشکلات، می‌تونید به راحتی راه حل را مشاهده کنید. اگر بازی یا ارور مورد نظر را پیدا نکردید نگران نباشید. پشتیبانی پارسی گیم همیشه اماده کمک به شما و رفع مشکلات شما است.

اما بعد از همه اینها، باید به این نکته اشاره کرد که پارسی گیم بخش راهنمای خرید محصولات را نیز دارد. شما می‌تونید با مراجعه به این بخش راهنمای جامع خرید انواع قطعات را مشاهده کنید. همچنین می‌تونید سوالات خود را در این باره از کارشناسان مربوطه بپرسید.

همچنین برای اطلاع از آخرین اخبار بازی‌ها می‌توانید به بخش اخبار سایت مراجعه کنید. در این بخش جدیدترین اخبار و تریلر و گیم پلی بازی‌ها موجود است. شما می‌توانید تریلر‌های بازی‌های مورد علاقه خود را دانلود کنید.
در اخر باید گفت: اگر به دنبال یک سایت برای دانلود، حل مشکل، با خبر شدن از اخبار و... در حوضه بازی‌های ویدیویی علاقه دارید، وقت خود را تلف نکنید و همین الان به سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی