دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

بازی زولا بتل رویال معرفی شد

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۶ ب.ظ

Zula-Battle-Royal-600x360.jpg (600×360)

سبک بتل رویال مدتی است که به یکی از ترندهای اصلی در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل‌شده و محبوبیت زیادی میان بازیکنان پیداکرده است. قوانین در این سبک ساده است: وارد یک میدان نبرد وسیع می‌شوید، سلاح و تجهیزات پیداکرده و با سایر بازیکنان وارد مبارزه خواهید شد تا درنهایت، آخرین نفر یا تیمی که باقی‌مانده باشد برنده بازی اعلام شود. بازی زولا که توسط استودیو سورنا گیمز منتشرشده، به‌تازگی حالت بتل رویال را نیز اضافه کرده تا طرفدارانش بتوانند تجربه‌ای لذت‌بخش در همین سبک را در داخل محیط این بازی داشته باشند.

زولا بتل رویال، قوانین کلاسیک سبک بتل رویال را در بطن گیم پلی خود وارد کرده و فعلاً فقط شامل یکی نقشه صحرایی به اسم Desert است که در آن ۶۴ نفر به‌طور هم‌زمان می‌توانند وارد بازی شوند. بازیکنان امکان شرکت به‌صورت تک‌نفره و یا تیم‌های دو یا پنج‌نفره را خواهند داشت. این نقشه به دلیل ماهیت بتل رویال بودن، بزرگ‌ترین نقشه اضافه‌شده به بازی زولا محسوب شده و سازندگان، آن را برای این سبک بهینه‌سازی کرده‌اند.

نکته مهمی که قبل از ورود به بازی باید به آن توجه کنید، دو گزینه Battle Royale Weapons و Battle Royale Items در قسمت سمت راست منوی اصلی است که با رنگ‌های آبی و قرمز مشخص‌شده‌اند. در قسمت Weapons شما می‌توانید تمام سلاح‌های موجود در نقشه که در دسترس شما هستند را مشاهده کنید و همچنین آن‌ها را ارتقا دهید. برای اینکه بتوانید سلاح دلخواهتان را با همان حالت ارتقا یافته در نقشه پیدا کنید، باید حتماً سلاح را خریداری کرده و تمدید داشته باشید. این قسمت اجازه تغییر سلاح سرد خودتان را هم در داخل بازی می‌دهد.

بخش Items که با آیکون آبی‌رنگ قرار دارد، قابلیت‌ها و امکاناتی را قبل از ورود به بازی در اختیار شما قرار خواهد داد. این قسمت اجازه می‌دهد که آیتم‌های بازیابی سلامتی و یا زره خود را مدیریت کنید. برای دسترسی به این آیتم‌ها باید قبل از بازی با خریداری صندوق‌های مخصوصی آن‌ها را به دست آورید و از همان ابتدای نبرد در دسترس شما قرار خواهد گرفت. در این قسمت شما می‌توانید آیتم مربوط به Airdrop خود را هم انتخاب کنید. همچنین یکی از نوآوری‌های آیتم‌های این قسمت، وجود کوله‌پشتی تقلبی است که با استفاده از آن می‌توانید نقاطی از نقشه را تله گذاری کرده و فرد نگون‌بختی را که برای Loot کردن این کوله تقلبی به سمتش می‌آید، غافلگیر کنید.

از دیگر ویژگی‌های حالت بتل رویال Zula می‌توان به وجود وسایل نقلیه مثل قایق و ماشین برای سهولت در جابه‌جایی در نقشه اشاره کرد. همچنین زیپ لاین های مختلف برای حرکت سریع بین دونقطه و سلاح‌های جدیدی مانند لانچر نارنجک دودزا و سمی هم به این حالت بازی اضافه‌شده تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده و لذت‌بخش را برای طرفداران به ارمغان آورد.

بازی زولا، عنوانی مناسب برای بازیکنان داخلی کشورمان است زیرا علاوه بر سرورهای داخلی که ارتباط خوب و پایدار بازیکنان را با آن‌ها ایجاد می‌کند، به دلیل وجود ناشر ایرانی، پشتیبانی خوبی از آن صورت می‌گیرد که نکته شایان تقدیری برای یک بازی آنلاین چندنفره است. گرافیک ساده بازی نیز آن را از احتیاج به سخت‌افزار قدرتمند برای اجرا بی‌نیاز کرده تا بازی برای همه در دسترس باشد. با اضافه شدن سبک بتل رویال به بازی، بازیکنان اجازه دارند تا تجربه‌ این سبک را در دنیای زولا و به‌صورت رایگان داشته باشند و از آن لذت ببرند.

سورنا گیمز در بهمن سال 1398 طی یک رویداد در تهران، از Zula Battle Royale رونمایی کرد؛ این شرکت قصد انتشار بتل رویال زولا در تابستان سال گذشته را داشت اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و اجرای محدودیت‌های اجتماعی، باعث شد تا این پروژه با یک وقفه طولانی مواجه شود. سورنا گیمز طی این مدت، مشغول توسعه و تست این مد بود تا این حالت محبوب بازی با کمترین نقص در دسترس عموم قرار بگیرد.

طی اطلاعیه سورنا گیمز این بازی در تاریخ 18 خرداد ماه 1400 به صورت محدود در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت و این شرکت اعلام کرده است که این بازی طی رویدادی زنده در کانال زولا در توییچ، رونمایی خواهد شد. سورنا گیمز اعلام کرده است که قبل از انتشار این نسخه به صورت عمومی، در مرحله‌ی اول شاهد برگزاری کلوزبتا خواهیم بود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی