دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دانلود بازی Total War Three Kingdoms برای کامپیوتر

دانلود بازی Total War Three Kingdoms برای PC

دانلود بازی Total War Three Kingdoms

Total-War-Three-Kingdoms-PC-Game.jpg (480×679)

امپراتوری هان از بین رفته است و به همین دلیل سه پادشاهی بزرگ در کشور چین تشکیل‌شده است و استودیو Creative Assembly نیز با دقت تمام جنگ‌های خونین آن دوران را به تصویر کشانده است. داستان ازاین‌قرار است که پادشاه حکومت هان برای سرکوب شورش‌های مختلف در سراسر چین به فرماندهان محلی اختیار تام می‌دهد و این فرماندهان محلی با کشت و کشتارهایی که راه می‌اندازند، هرروز قدرتمندتر می‌شوند و بعد از مرگ پادشاه، مصیبت اصلی شروع می‌شود و جنگ‌های متعددی بین این اربابان درمی‌گیرد. بازی Total War: Three Kingdomاهمیت زیادی به داستان داده است و تمام ابزار ممکن برای تغییر تاریخ را پیش روی شما گذاشته است و تنها کافی است با کلیک‌های موس به نبردهای مختلف پایان دهید.

بازی در دو حالت تاریخی و تخیلی روایت می‌شود و می‌توانید بر اساس سلیقه خود یکی را انتخاب کنید. انتخاب‌ها تأثیر فراوانی در بازی دارند و ممکن است با یک تصمیم، امپراتوری همسایه را علیه خودسازید و او نیز خوب بلد است چطور از اسب‌ها و شمشیرهایش استفاده کند! گیم پلی بازی به دو بخش هم‌زمان و نوبتی تقسیم‌شده است و باید به مدیریت تجارت و جنگ با سایر گروه‌ها بپردازید و در بخش دیگر نیز به قلب ارتش خود وارد می‌شوید و در جنگ‌ها کنار سربازان خودخواهید بود. هدف اصلی در بازی رسیدن به مقام امپراتوری و متحد کردن تمام اربابانی است که به خون یکدیگر تشنه هستند. بعد از اعلام امپراتوری اما کار اصلی شما شروع می‌شود و ممکن است بعضی مناطق از شما حمایت کنند و بعضی نیز نه و یا اینکه بعد از مدتی به شما خیانت شود و در کل با سناریوهای مختلفی روبه‌رو هستید.

نسخه جدید Total War به‌خوبی به اهمیت بالای شخصیت‌پردازی پی برده است و به همین دلیل کاراکترهای داخل بازی با نهایت جزئیات طراحی‌شده‌اند و هرکدام به درد گوشه‌ای از جنگ می‌خورند. این بازی یکی از بهترین نسخه‌های حاضر در این سری است و بعد از سال‌ها بالاخره به پختگی رسیده است. ساعت‌ها داستان و گیم پلی جذاب پیش روی شماست و منتظر چه نشسته‌اید؟ شما امپراتور هستید خیر سرتان! دستور دهید قربان!

در ادامه برای دانلود بازی Total War Three Kingdoms با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

دانلود بازی The Sinking City برای PC

دانلود بازی The Sinking City برای کامپیوتر

دانلود بازی The Sinking City

The-Sinking-City-PC-Game.jpg (480×679)

ممکن است برای خیلی از ماها کارآگاه و داستان‌های معمایی تنها در شرلوک هلمز افسانه‌ای و پواروی دوست‌داشتنی خلاصه شود. برای ما خیلی جذاب است که به حل معماهای پیچیده بپردازیم و بازی The Sinking City نیز با الهام از این موضوع پا به میدان بازی‌های معمایی و ترسناک گذاشته است. شهر Oakmont دچار بلای عجیبی شده است و سیل عظیمی آن را تمام بخش‌های دیگر آمریکا جدا کرده است. در این میان کارآگاهی به نام Charles Reed که یکی از بدشانس‌های دوران خود است، دست‌به‌کار می‌شود و در میان این مصیبت بزرگ، قدم برای حل مشکل و پیدا کردن منبع اصلی این موجودات عجیب و سیلی که بلای خانمان‌سوز این شهر شده است برمی‌دارد.

بعدازآن است که کارآگاه خوش‌پوش ما دست‌به‌کار می‌شود و خود را با چالش‌های عجیب و مهیبی روبه‌رو می‌سازد. حس ترس در تمام خیابان‌های شهر جاری است و هیچ جایی نیست که بتوان از احساس آرامش لذت برد. داستان بازی در نوع خودش جالب است بعد از مدتی شمارا با سؤالات اساسی مانند تفاوت میان واقعیت و رؤیا روبه‌رو می‌کند و البته که می‌توانید به زیردریا نیز سری بزنید و این کار را پیشنهاد نمی‌کنیم که خطرات فراوانی آنجا منتظر شماست. تنش‌های سیاسی نیز به‌خوبی تأثیر خود را روی The Sinking City گذاشته است و تنها کاری که شما باید در این بازی انجام دهید این است که به حل معماها و رازهای عجیب بپردازید و جالب است که همه‌چیز به تصمیم شما بستگی دارد و ممکن است که پایان ماجرا برای هر فرد متفاوت باشد.

با ورود به هر مرحله از بازی باید شروع به جمع‌آوری مدارک کنید و بعدازآن نیز لازم است که از شاهدان پرس‌وجو کنید و تصمیم نهایی را بگیرید، ممکن است یک بی‌گناه را به زندان بفرستید یا تبه‌کاری را آزاد در خیابان‌های شهر بگذارید.استودیو Frogwares تأثیر زیادی از شرلوک هلمز گرفته است و برای نمونه حالت قصر ذهن را در The Sinking City گنجانده است و با رفتن در این حالت، به ترکیب مدارک و تفکری عمیق در مورد آن‌ها خواهید پرداخت و راز ماجرا را کشف خواهید کرد. شما دارای یک سری قدرت‌های فرازمینی هستید و می‌توانید از آن‌ها درروند بازجویی استفاده کنید و همچنین با قرار گرفتن در حالت کارآگاهی نیز آیتم‌هایی را خواهید دید که فرد دیگری قادر به دیدن آن‌ها نیست.

The Sinking City دنیایی پر از ترس و معما را فراهم کرده است و ما را در برابر مسئولیت‌های بزرگی قرار می‌دهد و به ما یاد می‌دهد تا بار دیگر واقعیت را به چالش بکشیم و عدالت را معنی بخشیم. کارگاه زبده و خستگی‌ناپذیر داستان، از حل هر معما به وجد می‌آید و در کنار او هیجان نیز به رگ‌های شما تزریق می‌شود. تجربه این بازی را از دست ندهید که دیگر قرار نیست مشابه آن را ببینید.

در ادامه برای دانلود بازی The Sinking City با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

دانلود بازی Star Wars Battlefront 2 برای کامپیوتر

دانلود بازی Star Wars Battlefront 2 برای PC

دانلود بازی استار وارز

Star-Wars-Battlefront-II-PC-Game.jpg (480×679)

نسخه‌ی اول بازی Star Wars Battlefront در سال 2015 منتشر شد و این بازی توانست باگیم پلی و بخش آنلاین اعتیادآور خود به یکی از برترین بازی‌های سال 2015 تبدیل شود، یکی از مشکلاتی که نسخه‌ی اول بازی Star Wars Battlefront از آن رنج می‌برد عدم وجود بخش داستانی برای این بازی بود، این عیب زمانی بیشتر به چشم می‌آید که شما متوجه می‌شوید سری بازی Star Wars Battlefront از روی سری فیلم‌های محبوب جنگ ستارگان اقتباس‌شده است و سری فیلم‌های جنگ ستارگان دارای دنیایی بسیار بزرگ و داستانی بسیار جذاب و گیرا هستند، خوشبختانه در نسخه‌ی دوم بازی که به‌تازگی منتشرشده است استودیوی دایس توانسته به‌خوبی این عیب بازی را پوشش دهد و ما در بازی شاهد یک سیر داستانی بسیار جذاب و تأثیرگذار هستیم که مخاطبان را درگیر خود خواهد کرد، نکته‌ای که در اینجا باید به آن اشاره‌کنیم این است که بازی Star Wars Battlefront II ازلحاظ داستانی هیچ ارتباطی با سری فیلم‌های جنگ ستارگان نخواهد داشت و کاملاً یک داستان مجزا را روایت می‌کند.

در بخش گیم پلی Star Wars Battlefront 2 همچنان همانند نسخه‌ی اول خود اعتیادآور و جذاب است به‌خصوص اینکه استودیوی دایس در نسخه‌ی دوم بازی محتویات بازی را چند برابر کرده که بازیکنان بتوانند تا چند ماه با بخش چند نفرِ و آنلاین بازی سرگرم باشند، یکی از مشکلاتی که نسخه‌ی اول بازی Star Wars Battlefront 2 از آن رنج می‌برد آسان شدن و غیر تاکتیکی شدن گیم پلی بازی پس از مدت‌زمان کوتاهی بود که باعث می‌شد بازیکنان در بخش آنلاین به تقلب در بازی بپردازند، این مشکل در نسخه‌ی دوم بازی به‌صورت کامل رفع شده است.

Star Wars Battlefront II در بخش گرافیک همچنان جذاب و چشم‌نواز است به لطف بهینه‌سازی عالی استودیوی دایس بازی Star Wars Battlefront 2 در تمامی پلتفرم‌ها به‌صورت عالی و با گرافیک فنی بسیار خوبی اجرا می‌شود، بخش گرافیک هنری بازی نیز همانند نسخه‌ی اول بی‌نظیر کارشده و چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

اگر از علاقه‌مندان سری فیلم‌های جنگ ستارگان هستید و به بازی‌های شوتر آنلاین جذاب علاقه دارید، Star Wars Battlefront 2 بازی است که توانسته تمامی عیب‌های نسخه‌ی اول خود را رفع کند و تبدیل به یک بازی جذاب و اعتیادآور شود.

در ادامه برای دانلود بازی Star Wars Battlefront II با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.