دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

بازی Resident Evil Village فارسی سازی شده

شنبه, ۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳ ق.ظ

o.627659_wuhx.jpg (1280×744)

هیچ بازی مانند Resident Evil نتوانسته پایه‌های ژانر ترس و وحشت را بلرزاند و شخصیت‌هایی را معرفی کند که برای همیشه در قلب و یاد طرفداران بازی باقی بماند. شرکت کپکام پس از پرداختن به داستان‌های گوناگون بالاخره به یک سبک جدید ورود کرد و آن‌هم بازی وحشت اول‌شخص بود. این روند که با رزیدنت ایول 7 شروع شد و در بازی جدید این مجموعه با نام Resident Evil Village ادامه پیدا کرد؛ این مجموعه ها طرفداران بسیار زیادی پیداکرده و حال پارسی گیم مفتخر است چند روز پس از کرک شدن بازی و انتشار رایگان آن به‌صورت نیم بها، زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village را با کیفیت بالا و به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار کاربران عزیز و وفادار سرزمین بازی پارسی‌زبانان قرار دهد. زیرنویس بازی رزیدنت اویل ویلیج حاصل تلاش شبانه‌روزی مترجمانی خبره و عاشق مجموعه رزیدنت ایول است و خوشحالیم که توانستیم در سریع‌ترین زمان ممکن این زیرنویس کاملاً رایگان را به دست طرفداران بازی و رزیدنت ایول برسانیم.

بازی Resident Evil Village داستان شخصیت ایتن واترز را دنبال می‌کند که پس از مدت‌ها سعی و تلاش بالاخره به آرامش رسیده بود و اوقات خوشی کنار خانواده‌اش سپری می‌کرد. این روزهای شیرین به‌یک‌باره تبدیل به کابوسی وحشتناک می‌شود و تنها ایتن می‌ماند و آرزوی زندگی شیرینی که حال به یک چرخه‌ی خسته‌کننده و فرسوده کشتن زامبی‌ها و فریکرهایی تبدیل‌شده که ترس و وحشت را به جان ما می‌اندازد. داستان بازی دارای پیچ‌وتاب‌های مختلفی است و درک آن نیاز به دانش زیادی از زبان انگلیسی دارد. تیم زیرنویس بازی پارسی گیم با توجه به تجربه‌ای که درزمینه‌ی ترجمه زیرنویس و بازی رزیدنت ایول داشت، سریعاً دست‌به‌کار شد و توانست زیرنویس فارسی بازی Resident Evil Village را با آخرین کیفیت ممکن منتشر کند. تمامی دیالوگ‌ها و منو بازی به‌صورت کاملاً روان و صحیح به زبان فارسی روان ترجمه‌شده و خوشبختانه تمامی استانداردهای یک ترجمه‌ی سازمان‌یافته رعایت شده است.

اتمسفر قوی همواره از نقاط قوت سری Resident Evil بوده که اینجا هم به‌خوبی آن را مشاهده می‌کنید. دنیای بازی چندین منطقه مختلف دارد که هرکدام با سبک و سیاقی منحصربه‌فرد ساخته‌شده‌اند و خود روستا به‌عنوان منطقه مرکزی شناخته می‌شود. تنوع دشمنان در این شماره، برخلاف شماره هفتم بسیار بیشتر شده و همچنین شخصیت‌های منفی جذاب و به‌یادماندنی‌ای در بازی وجود دارد و تا مدت‌ها در ذهن شما باقی خواهند ماند، مانند بانوی خون‌آشام و قدبلندی به اسم Lady Dimitrescu.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی