دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

بازی رزیدنت اویل 8 معرفی شد

جمعه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۹:۵۶ ب.ظ

Resident-Evil-Village-Stadia.jpg (1200×675)

چیزی به عرضه بازی مورد انتظار رزیدنت اویل 8 باقی نمانده است و اکنون منتقدان و سایت‌های معتبر نمرات و بررسی‌ها آن را منتشر کرده‌اند.

رزیدنت اویل 8 یک دنباله مستقیم برای Resident Evil 7 بوده و داستان ایتن وینترز را دنبال می‌کند، ولی هدف بازیکنان تغییر کرده است. در Resident Evil 8 شما باید روستا را از شر موجودات عجیب و غریب نجات دهند. برخلاف Resident Evil 7 که هدف بازیکنان فقط بقا و فرار بود، این بار بازیکنان نقش مهاجم را دارند. تاکنون 46 نقد و بررسی از رزیدنت اویل 8 منتشر شده و این بازی توانسته متای ۸۵ از 100 را به دست آورد.

رزیدنت ایول ویلیج یک بازی ویدئویی در سبک ترس و بقا است که توسط شرکت کپ‌کام ساخته و منتشر شده‌است. این بازی دهمین نسخه اصلی از مجموعه بازی‌های رزیدنت ایول به‌شمار می‌رود و مستقیماً دنبالهٔ رزیدنت ایول ۷: بایوهازارد است.

این بازی در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۰، و در طی رویداد آشکارسازی پلی‌استیشن ۵ رونمایی شد، و در ۷ مه ۲۰۲۱ (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴، پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس وان و اکس‌باکس سری اکس و سری اس منتشر شد.

شرکت کپکام برای این بازی دو دمو عرضه کرد که یکی از آنها در ۱۷ آوریل ۲۰۲۱ و دیگری در ۲۴ آوریل ۲۰۲۱ در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

داستان بازی چند سال پس از وقایع بازی Resident Evil 7 Biohazard رخ می‌دهد و شما دوباره در نقش Ethan Winters و از دید اول‌شخص بازی را تجربه خواهید کرد. شما به همراه همسرتان پس از ماجراهای مرگباری که پشت سر گذاشته‌اند به دنبال زندگی آرام و بی‌دردسری هستند و به مناطق کوهستانی‌ای در اروپا پناه برده‌اند؛ اما این صلح عمر کمی داشته و روستایی که در آن سکونت کرده‌اند در عملیاتی که توسط شرکت Umbrella و به رهبری Chris Redfield انجام می‌شود موردحمله قرار می‌گیرد و دوباره زوج داستان ما را اسیر دردسرهای جدیدی می‌کند. آنچه در آینده در انتظار آن‌ها است مرموز، تاریک و خطرناک است و ماجراجویی آن‌ها در دل کوهستان‌های سرد، قلعه‌ای ترسناک و دیگر مکان‌های شوم را می‌طلبد.

شما بازی را در منطقه‌ای روستایی که ظاهری تاریک و شوم دارد تجربه خواهید کرد که ساکنینی مرموز در آن سکونت دارند و در رأس آن یک بنای قدیمی به نام قلعه Dimitrescu قرارگرفته است. این قلعه محل سکونت ساحره‌ها و خون‌آشام‌هایی است که سالیان سال در پشت درهای بسته آن زندگی کرده‌اند اما اکنون تصمیم دارند که از محل اختفای خود بیرون آمده و سرنوشتی نحس برای دنیا رقم بزنند. وجود شخصیت‌های آشنا مانند Chris Redfield در کنار شخصیت‌های جدید مجموعه مانند Ethan و همسرش یکی از نکات جالب در داستان بازی است.

در ادامه برای دانلود بازی Resident Evil Village با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی