دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

راحت ترین راه دانلود بازی

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۳:۵۸ ق.ظ

دانلود بازی یکی از بخش‌های زندگی یک گیمر است. به دلیل مشکلات مختلف معمولا سرعت دانلود بازی‌ها از سرور استیم یا سرور‌های دیگر بسیار پایین است. یکی از راه حل‌های این موضوع دانلود بازی کامپیوتر از سایت پارسی گیم است. پارسی گیم با 7 سال سابقه، یکی از بهترین سایت‌های این زمینه است. شما می‌تونید برای دانلود انواع بازی‌ها، برای همه پلتفرم‌ها به پارسی گیم مراجعه کنید.

بزودی بازی Red Dead Redemption 2 که اخرین شاهکار کمپانی راک استار است، برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. در این بازی شما نقش ارتور مورگان را دارید. شما یک مجرم طرد شده از اجتماع هستید و در دسته داچ ون در لین فعالیت می‌کنید. این بازی یکی از بهترین بازی‌های سال 2018 میلادی بود. همچنین این بازی در مراسم Game Awards نیز چند جایزه مهم را دریافت کرد. این بازی یکی از بهترین گرافیک‌های تاریخ ویدیو گیم را دارا بوده و تجربه تکرار نشدنی خواهد بود. همچنین بازی در سال گذشته میلادی برای کنسول‌های نسل هشتم یعنی PS4 و Xbox One عرضه شد. چندی پیش نیز نسخه PC بازی تایید شد.

Red-Dead-Redemption-2-8.jpg (1920×1080)

شاید خیلی‌ها علاقه زیادی به تجربه این بازی داشته باشند. اما قیمت بالای بازی شما را از تجربه بازی منصرف کند. اما راه حل چیست؟ سایت پارسی گیم که مرجع دانلود انواع بازی برای پلتفرم‌های مختلف است، نسخه اصلی و کرک شده بازی را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. برای این کار تنها کافیست به سایت پارسی گیم مراجعه کنید و بازی را از مطلب مربوطه دانلود کنید.

تمام موارد بالا را به این نکته اضافه کنید که حجم دانلود شما در سایت پارسی گیم داخلی حساب می‌شود. این موضوع باعث شده هزینه دانلود بازی‌ها برای شما کمتر از گذشته شده و به راحتی هر چه تمام‌تر بازی‌ مورد علاقه خود را تجربه کنید. پس تا دیر نشده برای دانلود بازی به سایت پارسی گیم مراجعه کنید.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۸/۰۴
  • ۱۲۶ نمایش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی