دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

دانلود جدیدترین بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی

بازی های ویدئویی

کمتر کسی است که نام Rockstar Games را نشنیده باشد و آثار معروف و قوی این کمپانی قدرتمند را نشناسد. این سازنده‌ی خلاق، جایزه‌ی بهترین بازی سال را از مراسم مختلفی برای بازی‌های مختلف خود دریافت کرده است. یکی از مشهورترین سری بازی‌های Rockstar، سری Red Dead است که نسخه‌ی دوم آن، Read Dead Redemption در سال 2010 به عنوان بهترین بازی سال انتخاب شد. این بازی جزو لیست پرفروش‌ترین بازی‌های نسل هفتم نیز قرار گرفت و تبدیل به یکی از موفق‌ترین ساخته‌های Rockstar شد. بعد از یک انتظار طولانی 8 ساله، نسخه‌ی بعدی این بازی با نام Read Dead Redemption 2 روانه‌ی بازار شده است که می‌توان این بازی را به جرئت یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم دانست. این بازی یک دنیای آزاد در زمان وسترن و غرب وحشی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و با گیم‌پلی یکتا و بی‌مانند خود، بازیکنان بی‌شماری را به خود جذب کرده است. Read Dead Redemption 2 در سبک اکشن-ماجرایی است و در دو دوربین سوم‌ شخص و اول شخص، قابل تجربه است.

در ابتدا باید بگوییم که برای اجرای Red Dead Redemption 2 روی PC و در حالت پایه، نیاز به ویندوز 7 دارید و همچنین پردازنده Intel Core i5-2500K به همراه رم 8 گیگابایتی و همچنین کارت گرافیک GeForce GTX 770 2GB نیز لازم است. اما برای سیستم پیشنهادی نیاز به نصب ویندوز 10 با آپدیت آوریل 2018 به همراه پردازنده Intel Core i7-4770K و همچنین کارت گرافیک GeForce GTX 1060 6GB دارید. در زیر می توانید سیستم مورد نیاز بازی Red Dead Redemption 2 به صورت کامل مشاهده کنید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 – Service Pack 1 (6.1.7601)
Processor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300
Memory: 8GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 770 2GB / AMD Radeon R9 280 3GB HDD
Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 – April 2018 Update (v1803)
Processor: Intel Core i7-4770K / AMD Ryzen 5 1500X
Memory: 12GB
Graphics Card: Nvidia GeForce GTX 1060 6GB / AMD Radeon RX 480 4GB
HDD Space: 150GB
Sound Card: DirectX compatible

نکته قابل توجه آن است که برای نصب بازی Red Dead Redemption 2 نیاز به 150 گیگابایت حافظه خالی دارید و این کمی ممکن است شما را به دردسر بیندازد هر چند که حافظه های امروزی فوق العاده حجیم هستند. به طور کلی سیستم پیشنهادی Rockstar در تمام سیستم های گیمینگ امروزه یافت می شود و نیازی به داشتن یک غول سخت افزاری نیست.

گفتنی است که سخت افزار پایه قابلیت اجرای بازی در حالت 1080p و 30 فریم بر ثانیه را خواهد داشت و سیستم پیشنهادی نیز بازی را با کیفیت 1080p و 60 فریم بر ثانیه اجرا خواهد کرد. ممکن است که عاشق اجرای بازی ها با فریم ریت 120 یا بالاتر باشید و احتمالا برای این نیز یک مشخصات سخت افزاری جداگانه اعلام شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی